Category Archives: SEMASA

Status Halal Auntie Anne’s – Penjelasan dari Halal Executive

Status Halal Auntie Anne’s | Kalau hujung minggu, penuh orang beratur di Auntie Anne’s nak beli PRETZEL yang sedap. Dari jauh boleh bau makanan dia dan memang menjadi tumpuan ramai. Hari ini, kecoh mengenai Status Halal Auntie Anne’s yang dikatakan tidak mendapat Sijil Halal dari Jakim. Memang dah viral, sehinggakan Farhatul Kamilah, yang merupakan QA [baca lagi…]

Apa ada di MAHA 2016? Perlu ke pergi Tahun 2018?

MAHA 2016 - Laman Sayur

Assalamualaikum.. Pernah pergi MAHA 2016…? Sebelum-sebelum memang malas sangat nak pergi MAHA 2016, bersesak sesak bagai. Mesti ramai yang sama pemikiran dengan saya kan? I feel you haaa.. Tapi bila dah pergi MAHA 2016 kelmaren iaitu hari ke dua terakhir MAHA untuk tahun ni, baru la rasa kenapa aku tak pergi awal-awal sebelum ni. Ye [baca lagi…]

Koleksi Ariani Lebaran 2016 – Tudung, Shawl dan Ready to Wear

Koleksi Ariani Lebaran 2016 - Koleksi Raya Ariani 2016 -101

Hi, Anda salah seorang peminat Koleksi Ariani? Give me five! Saya baru jatuh hati dengan Koleksi Ariani hari ini. Dapat pergi ke pelancaran Koleksi Ariani Lebaran 2016, perghh..  tengok Koleksi Raya Ariani buatkan diri nak memiliki 1 pasang.. Sungguh.. Eh.. korang tak tengok lagi ke Koleksi Ariani Lebaran 2016? Alamak.. Ok takpe.. Saya akan kongsikan [baca lagi…]

Senarai Photographer Wanita di Terengganu

Senarai Photographer Wanita di Terengganu. Mencari Photographer di hari bahagia macam dah jadi perkara wajib. Ye la, semua bakal pengantin impikan majlis terakam indah oleh photographer. Ada yang cakap, tak perlu. Tapi kalau mampu apa salahnya. Kan? Sekarang dah tak susah dah nak cari photographer wanita, bagusnya mereka ni sangat sesuai untuk pasangan yang segan [baca lagi…]